SPOR, cel mai cunoscut brand de vopsea lavabila din portofoliul Policolor, dar si produsul cu unul dintre cele mai recognoscibile sloganuri „Vopsesti usor, vopsesti cu SPOR!”, a primit distinctia „Produsul Anului 2018”.

Rezultatul a reiesit in urma unui studiu reprezentativ, realizat de Exact Business Solutions, in randul consumatorilor romani. Sondajul a fost facut online, in perioada 16 aprilie-21 mai 2018, pe un esantion de 7.100 de consumatori romani, din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani.

Criteriile de selectie au fost: inovatie, atractivitate, satisfactie, iar produsele castigatoare premiate in cadrul competitiei au fost alese din 29 de categorii, de la FMCG, la bricolaj sau banking.

„Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai noua si reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani. Consider ca aceasta distinctie trebuie dedicata oamenilor care folosesc produsele brandului SPOR si celor care l-au votat, si abia apoi noua, echipei de marketing”, a declarat Camelia Dragomirescu (director de marketing Policolor).

Citeste mai mult pe www.smark.ro.